De slingers hangen uit en het is tijd voor champagne! Wij vieren altijd een feestje als een van de door Coffee IT ontwikkelde projecten live komt te staan. Dit wil zeggen dat jij, als ondernemer, het project hebt doorgezet en wegwijs bent geworden in de wereld van app ontwikkeling. Voor ons betekent dit dat wij jouw wensen hebben kunnen behartigen met een live app.

MrApption app

"Tussen een app bedenken en een app daadwerkelijk realiseren, zit een groot verschil. Dit verschil heeft Coffee IT perfect opgevuld. Een mooi resultaat van onze wensen met de laatste technieken van de appwereld. Zeer tevreden en een prachtig product gekregen! TOP!" - Raymond Schild van MrApption

Bij een goed einde hoort een goed begin

Ons proces zorgt mede voor uw succes. Tijdens de ontwikkeling van MrApption zijn we nauw betrokken geweest met de opdrachtgever RE-RAY en hebben we hen geholpen in het maken van technische beslissingen als de techniek of het betalingssysteem. Ook hebben we RE-RAY wegwijs gemaakt in gebruikerstesten en hebben we RE-RAY geholpen door advies te geven hoe zij hun ontwerp konden optimaliseren voor smartphones.

Het concept

MrApption SE (Shop Edition) is de app voor ondernemers die mee willen doen aan het interactieve reclameplatform ‘MrApption’. Via deze app kunt u uw bedrijf aanmelden en leuke acties (apptions) creëren. Op deze apptions kunnen consumenten, via de MrApption consumenten app, in uw buurt reageren om zo in aanmerking te komen voor een korting of het winnen van een leuke prijs bij uw winkel of bedrijf.

Een apption heeft een maximum aantal deelnemers die u zelf bepaalt. Zo kunt u uw actie klein, overzichtelijk en binnen de perken houden. Deze app heeft geen abonnementsmodel! U rekent namelijk gewoon per apption af via iDEAL. U zit dus nergens aan vast. Ook de hoeveelheid apptions en de tijd tussen apptions bepaalt u helemaal zelf.

Wat is een apption?

Een apption is een korte actie (action) met kenmerken van een veiling (auction). Het woord ‘app’ geeft aan dat dit alles zich via de mobiele telefoon voltooid. “Wie het eerst komt, wie het eerst maalt” is het enigste veilingprincipe die het hanteert. Er wordt dus niet geboden met geld en is er ook niet zoiets als ‘hoogste bieder’ voor de consument.

Een apption bestaat uit het geven van een deelnamekorting voor alle deelnemers en een prijs voor diegene die de apption afsluit. De korting en prijs bepaalt u zelf. Hoe aantrekkelijker u de apption maakt, des te effectiever uw actie zal zijn. Een apption maakt u in een paar klikken aan met uw mobiele telefoon.

Deelnemers die meegedaan hebben aan uw apption krijgen via de app een voucher. Deze voucher dienen zij bij u in de winkel of bedrijf te tonen om zo hun korting en/of prijs te verzilveren. Deze vouchers zijn twee weken geldig na deelname van een gebruiker. Op de voucher staat uw apption- en bedrijfsinformatie, de weergavenaam van de gebruiker, hun deelnamenummer en korting en/of de prijs vermeld. Tevens beschikt een voucher over een unieke identitycode die overeenkomt met uw apption, en een bewegend element om namaak te voorkomen.

Via uw MrApption SE app kunt u tevens de status van uw apption volgen en zien welke deelnemers er meedoen of meegedaan hebben aan uw apption.

MrApption SE app

Het resultaat

Het resultaat van dit project is dat we een fantastische app en een top website live hebben gezet voor MrApption. Bovendien komt er binnenkort ook een app voor consumenten aan, zodat iedereen op MrApption kortingen kan jagen. Wij zijn niet de enigen die houden van een livegang feestje. Re-Ray organiseert er namelijk één in Leiden op 6 Oktober om de MrApption consumenten app groots aan te kondigen.