Stelt u zich voor: een generiek platform voor het beheer van uw locatie gebaseerde berichten. Of het nu gaat om advertenties of om extra gegevens bij bijvoorbeeld een monument of een bijzondere plaats

MyBeam zorgt ervoor dat uw klanten gelokaliseerde content krijgen die u op afstand kunt managen. MyBeam doet dit door gebruik te maken van beacons (Eddystone/iBeacon).

De gebruiker krijgt door middel van BLE (Bluetooth Low Energy) berichten binnen op zijn of haar smartphone die op dat moment op die plaats relevant zijn.

De klant


MyBeam is een startup gevestigd in Eindhoven gespecialiseerd in locatie gebaseerde informatie voorziening.

Manage uw iBeacon/Eddystone berichten


Vanuit het door Coffee IT ontwikkelde web platform kunt u uw beacons en advertenties managen. Wilt u bijvoorbeeld een welkomst bericht tonen aan bezoekers bij de ingang van uw gebouw? Dan stelt u dit hier eenvoudig in. De mogelijkheden zijn haast oneindig, denk bijvoorbeeld aan: Het tonen van een menu in een restaurant, het tonen van informatie bij een poster van Memphis Depay of toon een gedeelte van uw etalage om een potentiële klant de winkel in te lokken. U bepaalt wat de gebruiker waar te zien krijgt, onze back-end regelt het.

iBeacon web app

MyBeam is toegepast bij diverse grote instanties. Zo hebben we tijdens de huldiging in 2016 van PSV een beacon campagne gedraaid op de platte huldigingskar van PSV. Het publiek kreeg een aanbieding van het kampioens T-shirt wanneer de platte huldigingskar langs reed, wanneer dit bericht werd aangeklikt kon de gebruiker direct een T-shirt bestellen.

Het belang voor deze campagne kwam voort uit het feit PSV redelijk onverwacht kampioen geworden was en fans niet zeker wisten of zij een kampioens T-shirt konden kopen in verband met beschikbaarheid.

De MyBeam beacon app is ook toegepast in Plus supermarkten in Nederland. Voor Menthos hebben we een spaarcampagne gevoerd genaamd Menthos More.

Het doel van deze campagne was om de bewustwording van de Menthos More spaaractie onder supermarkt bezoekers groter te maken. De resultaten van deze campagne waren voor Menthos eenvoudig in te zien via het web portaal van MyBeam. Hierin is dag/week/maand zichtbaar hoeveel klanten het bericht hebben ontvangen en hoe vaak het bericht is geopend.

Oplevering 2015, winter.