CASE CLEARVOX
Een VoIP-app maken die naadloos aansluit op de functionaliteiten die ClearVox aan haar klanten biedt. Dat is de uitdaging in deze case. Met de gebruiker als uitgangspunt zijn wij aan de slag gegaan met ClearVox Nexxt: het centrale punt van de ClearVox telefooncentrale. Daarnaast hebben we ons gefocust op alle functionaliteiten die de gebruiker dagelijks nodig heeft. Lees verder en ontdek de intuïtieve oplossing van Coffee IT.
Opdrachtgever: ClearVox
Industrie: Telecommunicatie & VoIP
Diensten: UI & UX design, development, doorontwikkeling en onderhoud
"Een jonge club met leuke ideeën en to the point communicatie. Wij werken er graag mee samen!"
– Michel Weeren, ClearVox(X2Com)
ClearVox is een dochteronderneming van X2Com en is de specialist op het gebied van VoIP-software. De klanten profiteren van de laatste ontwikkelingen op VoIP-gebied. Deze zakelijke IP-telefooncentrale blinkt uit in functionaliteit, kwaliteit en schaalbaarheid.
VoIP
Bellen via data: dat is VoIP. Nexxt biedt een oplossing voor (video)bellen en conference calls. Het maakt overleggen met klanten en collega's toegankelijk.
Eenvoudig
Het was nog nooit zo gemakkelijk om je systeem in te stellen. Het is een kwestie van slepen en klikken in een gebruiksvriendelijke interface.
Compleet
Nexxt bevat een complete lijst van functionaliteiten, die naadloos aansluiten bij de behoefte van de eindgebruiker.
FUNCTIONALITEITEN VOIP APP
De ClearVox Nexxt maakt het middels VoIP mogelijk om te bellen én videobellen via het datanetwerk. De app heeft meer te bieden. Zo heb je als gebruiker beschikking over verschillende Call Options. Je kunt telefoongesprekken in de wacht zetten, opnemen of doorverbinden terwijl je aan het bellen bent.
Chat
Nexxt beschikt over chatfunctie. Handig voor als een persoon niet beschikbaar is voor een telefoongesprek. Daarnaast zijn er ook groepschats mogelijk waardoor je eenvoudig berichten met meerdere personen tegelijk kunt uitwisselen.
Voicemail
Een overzicht van voicemailberichten is eenvoudig op te vragen via de app.
ONTWIKKELINGEN BINNEN TELECOMMUNICATIE & VOIP
Bellen via het internet is al jaren populair. Met het oog op de toekomst zien wij deze trend alleen maar verder doorzetten. Met nieuwe innovaties als 5G gaat VoIP bellen misschien wel het “nieuwe normaal” worden. Daarnaast is de digitalisering van organisaties een van de belangrijkste ontwikkelingen. De bedrijfsprocessen verlopen steeds vaker online. Coffee IT heeft al voor meerdere bedrijven mogelijk gemaakt om in te spelen op deze trends.
Neem contact op
Wil jij een app laten maken of graag meer weten? Neem vrijblijvend contact op en ik help je graag verder.
CONTACT
Heb je een vraag? Neem vrijblijvend contact op en ik help je graag verder.