Ondernemen kan lastig zijn, maar het juiste antwoord vinden op je vraag kan soms nog lastiger zijn. LiveAdvize is de oplossing waar zowel ondernemer als expert profijt van heeft. Hét platform dat ondernemers matcht met de juiste experts.
LiveAdvize is een initiatief van vier ervaren ondernemers die veel verstand hebben van de ontwikkeling van digitale concepten en klantenbeheer, maar net te weinig verstand van al die andere zaken die je tegenkomt als ondernemer. Te vaak liepen zij tegen de lamp met onbeantwoorde vragen. De droom van de vier oprichters was om dit te verbeteren voor andere ondernemers. Zo is LiveAdvize geboren.
LiveAdvize verbindt ondernemers en experts, zodat ze elkaar kunnen helpen met vraagstukken en advies. De ontwikkelingsgerichte web app die wij voor LiveAdvize hebben gemaakt is snel, gemakkelijk in gebruik en helemaal gratis. Zo hou je als ondernemer meer tijd over voor wat echt belangrijk is: ondernemen!
LiveAdvize wilt ondernemers in Nederland op een zo laagdrempelige, snelle en efficiënte manier helpen in hun ontwikkeling als ondernemers. Om deze reden is gekozen voor de techniek van een web tool. De web app maakt het mogelijk om direct een vraag te stellen aan experts die online zijn.
Zo krijgen ondernemers direct advies op al hun vragen door experts die gespecialiseerd zijn in hun vakgebied. Geen automatisch gegenereerde antwoorden, bots of lange wachttijden. Gebruikers kiezen zelf voor de expert die bij hun vraag past.
Van connected apps, tot educatie apps en zorg apps. Al meer dan 10 jaar ontwikkelen wij krachtige apps voor KLM, Roompot en in-lite.
ontwikkeld vanuit Utrecht
"Studenten maken per jaar meer dan 500.000 examenvragen."
Klantenbeoordeling
in web- en mobiele app ontwikkeling
Projects
150+ apps online
App downloads
5+ miljoen
Elke ontwikkeling is een stukje co-creatie. Allemaal vanuit de gezamenlijke missie: Realizing digital dreams. Lees waarom wij worden beoordeeld met een 9+.
Wouter van Eldijk
BeyondDutch
De eerste fase was de design fase. Tijdens deze fase is veel gepraat met de opdrachtgever. De huisstijl is vertaald naar het design, er zijn de definitieve kleuren gekozen en er zijn meerdere ontwerp wireframes opgemaakt. In samenspraak met de opdrachtgever is uiteindelijk gekozen voor de huidige stijl.
Na afronding van de designfase zijn we begonnen met de ontwikkeling van de web tool. De ontwikkeling was een continu proces, waarin veel contact is geweest tussen de opdrachtgevers en de projectleiders. De user flow is steeds verder geoptimaliseerd door het verzamelen van feedback van testen die zijn uitgevoerd op regelmatige basis.
Microservices
De app heeft de volgende technische componenten: profile service, chat service, question service, auth service, notification service en een review service.
Widgets
We hebben widget integraties gemaakt die externe sites kunnen implementeren. Dit maakt het gebruik van de tool laagdrempeliger en beter bereikbaar voor de doelgroep.
Expert omgeving
Experts kunnen inloggen op hun persoonlijke omgeving. Hier kunnen ze hun profiel info bijwerken, vragen bekijken en chatten met ondernemers.