Coffee IT heeft de kennis en ervaring in huis en zijn er om jouw app te voorzien met de laatste technologieën. Zo hebben onze collega's van Data Digital een LLM gedreven warehouse solutie gemaakt die voorraad voorspellingen met AI doet.
Heb je al een app, maar wil je meer succes halen uit de app? Wij kunnen machine learning of AI implementeren in bestaande apps, als deze aan een aantal technische voorwaarden voldoen. Neem vrijblijvend contact op voor de mogelijkheden.
AI gedreven apps kunnen ons assisteren en het leven makkelijker maken. Zo zijn er chatbots die 24/7 een bezoeker te woord kunnen staan, zodat een gebruiker niet meer hoeft te wachten. Of een digitale assistent zoals JustStock kan helpen met het voorspellen van een tekort in goederen. Dit zorgt ervoor dat er op tijd ingekocht kan worden, maar ook dat er nooit een overschot aan goederen is.
Dit zijn nog maar een paar voorbeelden AI gedreven apps. Ontwikkelingen in deze branche zijn in volle gang en dankzij machine learning en LLM's zijn apps tegenwoordig in staat om zelf beslissingen te nemen. De app leert namelijk van gebruikers.
Om de beste kwaliteit te garanderen werken wij met eigen in-house ontwikkelaars per discipline. Hierdoor werkt er altijd een expert aan de app, ongeacht het type app.
Ons team begrijpt de complexiteit van het app-landschap en werkt met de nieuwste technologieën als het gaat om AI. Zo hebben we voor BabyManager een chatbot functie gerealiseerd.
We werken in sprints en tweewekelijkse retrospectives. Hierdoor kunnen we jouw feedback verwerken en de gewenste resultaten leveren binnen de afgesproken tijd.
Bij Coffee IT hebben we onlangs gewerkt aan een app waarin AI een centrale rol speelt. Deze app maakt gebruik van een Voice AI Assistant, een technologie die een gesprek opstart via VoIP (Voice over IP). Dit betekent dat je een gesprek voert via het internet (denk aan WhatsApp bellen). Het bijzondere aan deze assistant was dat je hem volledig kon aanpassen aan je eigen wensen, zoals hoe deze moest reageren. Moest de assistant bijvoorbeeld proactief vragen stellen, of juist afwachtend reageren? En welke toon moest hij hebben: vrolijk en informeel, of juist zakelijk en professioneel?
Daarnaast kon je een uitgebreide kennisbank bouwen door data te uploaden, zoals websites, teksten of pdf-bestanden. Op basis van deze gegevens werd de assistant getraind, waardoor hij inhoudelijk goed voorbereid was op jouw specifieke vragen en gesprekken. In combinatie met de prompts die je voor hem instelde, kon je hierdoor een vloeiend en natuurlijk gesprek voeren.
Het was bijzonder hoe realistisch de interactie voelde. De stem van de assistant klonk bijna menselijk, alsof je daadwerkelijk met een persoon sprak. Daarnaast reageerde hij razendsnel, wat het gevoel van een echt telefoongesprek versterkte. Je kon hem alles vragen binnen zijn getrainde kennisgebied, en zijn antwoorden waren direct en to the point.
Tijdens onze Freaky Friday (elke kwartaal een creatief experiment!) hebben we iets bijzonders gebouwd: een koppeling tussen ons CRM en onze belprovider. Dit systeem transcribeert en vat gesprekken automatisch samen. Als knipoog lieten we de samenvattingen destijds in het Brabants schrijven, wat voor de nodige lol zorgde. Het praktische voordeel? De samenvattingen worden direct gekoppeld aan de juiste deal in ons CRM. Resultaat: altijd complete, up-to-date informatie en geen verloren data bij overdrachten. Denk je in wat dit kan betekenen voor jouw bedrijf. Bijvoorbeeld voor BabyManager, waar ouders gesprekken voeren met kraamzorgprofessionals. Hoe waardevol zou het zijn als zij gesprekken konden teruglezen via een heldere samenvatting? Zo blijven belangrijke momenten en vragen overzichtelijk.
Het realiseren van een digital dream stopt niet bij het ontwikkelen van een app. Ook na release kunnen de clubmembers van The Digital Club jouw oplossing naar een hoger niveau tillen. Het grote voordeel: alle diensten onder één dak.
Creëer een unieke en meeslepende gebruikerservaring met augmented reality. Hiermee onderscheid jij je van de concurrentie en laat je een blijvende indruk achter bij jouw app-gebruikers.